powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Μαχαιρομενοι ειναι οι περισσοτεροι παιχτες στο Μουντιαλ και ειδικα σε live που οι περισσοτεροι λεμε δεν γινονται αυτα. Το στοιχημα εχει αλλους νομους που δεν διεπονται απο τη λογικη και την προγνωση!


Σημερα ενα παιχνιδι θα με απασχολησει αλλα και αυτο η ανηφορα των αποδοσεων ερχεται σε αντιθεση με αυτο που πιστευω!!

Η Γκανα που μου αρεσε υπερβολικα για το τρεξιμο τον μικρο μ.ο. ηλικιας της ομαδας, αγωνιζεται με την Αυστραλια η οποια δεν εδειξε τιποτα στο πρωτο παιχνιδι οπου εχασαν με 4-0 απο την Γερμανια με καταβασμενα τα χερια.

Και ομως η αγορα δειχνει να μην συμφωνει με την εικονα που εχω στο μυαλο μου.

Εγω θα ακολουθησω την γνωμη μου και θα παιξω Γκανα οπου πλεον οι αποδοσεις μου φανταζουν υπερβολικα καλες.

Γκανα να νικαει απο ημιχρονο στο 3,75 bwin με 50€

Γκανα να νικησει στο 2,32 188bet με 200€

Γκανα να νικησει καθαρα (-1,5) στο 5,09 pinnacle με 50€


Υ.Γ.
Το ταμειο μετα τις χθεσινες αποτυχιες ειναι
+1440+(-100-100)= +1240€

Δεν υπάρχουν σχόλια: